Paul Bakker

Over mij

Mijn naam is Paul Bakker, getrouwd met Sabine en samen met onze dochter Veerle van 9 jaar wonen wij sinds 2006 aan de Kerkweg in Ridderkerk.

In mijn werkzame leven ben ik teamleider bij het Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat. Samen met mijn teamleden zetten wij ons in om de waterkwaliteit te verbeteren en de kwaliteit van drinkwater te beschermen. Onderdeel hiervan is dat ik beleidsverantwoordelijk ben voor de ongeveer 700 zwemwaterplekken in natuurwater. Bijvoorbeeld de kuststranden maar ook kleinere zwemplekken. Ik geniet er daarom enorm van om op een zomerse dag een wandeling te maken langs de vijver in het Oosterpark en te zien hoeveel mensen daar met veel plezier daar recreĆ«ren.

Onze leefomgeving moet gezond en veilig zijn, met ruimte voor sporten en ontspanning, en een prettig plek om te wonen. Onderdeel hiervan is dat we ons leven verduurzamen. De plannen die we daarvoor maken moeten wel realistisch zijn, het gaat ten slotte over gemeenschapsgeld. Dat is waar eenieder mij op kan aanspreken als ik me inzet voor de VVD Ridderkerk.

Neem contact op!

paul.bakker@vvd-ridderkerk.nl