Tessa Ketting-Huijgen

Over mij

Mijn naam is Tessa Ketting-Huijgen en ik ben 45 jaar oud. Opgegroeid in Alblasserdam binnen een liberaal gezin, waar politiek met de paplepel is ingegoten. Samen met mijn echtgenoot ben ik sinds 2019 met veel plezier woonachtig in Ridderkerk.

Ik heb naast Hospitality en Communicatie management en Personeel en Arbeid, tevens Rechten gestudeerd. Ben al jaren werkzaam als HR adviseur binnen de logistiek van een grote Retail organisatie.

Mijn brede kennis en ervaring wil ik graag inzetten voor een toekomstbestendig Ridderkerk waar een ieder in vrijheid veilig kan leven, wonen en werken.

Voor de VVD ligt daar een mooie uitdaging. Door goed te luisteren naar wat er leeft onder de bewoners en ondernemers van Ridderkerk, gaan wij hier realistisch vorm aan geven.

Neem contact op!

tessa.ketting-huijgen@vvd-ridderkerk.nl