Jan Visser

Over mij

Naam:                                 Jan Visser

Woonplaats:                      Ridderkerk, tussen Bolnes en Slikkerveer in de Donckse huizen

Als geboren en getogen Ridderkerker voel ik mij betrokken bij het wel en wee van onze gemeente.

Als vakantiewerker heb ik een aantal jaren als badmeester in openlucht zwembad Dolfijn gewerkt. Een prachtige tijd. Van mijn hobby sport, heb ik mijn werk gemaakt als gymleraar in het voortgezet onderwijs te Rotterdam. Na 10 jaar ben ik overgestapt naar de gemeente Ridderkerk als bedrijfsleider/adjunct directeur van de Stichting Ridderkerkse Sportaccommodaties. Binnen deze functie heb ik gedurende 20 jaar een bijdrage mogen leveren aan o.a. de ontwikkeling van het sportpark in het Oosterpark, de bouw van sporthal Drievliet, de bouw van Recreatiebad De Fakkel en nog vele andere sportieve activiteiten. De laatste jaren ben ik hoofd/directeur gemeentewerken en recreatie bij de gemeente Binnenmaas geweest.

Toen ik met pensioen ging, heb ik mij aangemeld bij de VVD Ridderkerk. Veel mensen hebben een ongezouten mening over Ridderkerk maar verdiepen zich niet in de problemen. Door alle informatie die ik via onze fractievergaderingen krijg, is het mogelijk een gefundeerde mening te vormen.
De VVD heeft verantwoordelijkheid en vrijheid hoog in het vaandel, dat trekt mij aan.
De VVD Ridderkerk is een mooie partij met leden van jong tot oud die graag hun steentje bij willen dragen voor een nog mooier Ridderkerk.