Michel Borst

Ridderkerk, Bolnes

Opleiding:

HBO bestuurskunde en overheidsmanagement

Master bestuurskunde en management van de publieke sector

Beroep:

Directieadviseur gemeente Leidschendam-Voorburg

Wie ben ik?

Mijn naam is Michel Borst, ik geboren in 1997 en ik woon al mijn hele leven in Ridderkerk. Ik heb bestuurskunde gestudeerd aan de Universiteit Leiden en ben momenteel werkzaam als managementadviseur en procesregisseur bij het Onderzoekcentrum Drechtsteden.

Ik ben een enthousiaste jongen met een passie voor politiek en bestuur. In mijn vrije tijd ben ik graag creatief bezig, ben ik geïnteresseerd in architectuur en wandel ik heel wat af. Al sinds mijn 14e ben ik betrokken bij de VVD in Ridderkerk. De ervaringen die ik in die jaren heb opgedaan betekenen veel voor mij. Ze hebben invloed op hoe ik ben als persoon en hoe ik mijn werk doe in de politiek.

Wat vind ik belangrijk?

Ik vind vrijheid en veiligheid heel belangrijk. Dat zijn waarden die we met elkaar moeten bewaken. Mensen met een andere mening moeten we respecteren, en de ruimte geven deze mening te delen. Daarom zit ik bij de VVD Ridderkerk. Omdat onze partij de vrijheid en veiligheid van alle Ridderkerks wil vergroten. Bekijk ook mijn video, daarin leg ik alles uit!

Waar ga ik voor?

Ik wil bouwen aan een toekomstbestendig Ridderkerk door in te zetten op:

• Een lightrailverbinding naar Rotterdam & Dordrecht
  • Meer starterswoningen in Ridderkerk