Vincent van der Have

Over mij

Mijn naam is Vincent van der Have, ik ben 67 jaar jong, gepensioneerd en ben kandidaat voor de VVD bij de Gemeenteraadsverkiezingen in 2022.

Ik ben 47 jaar werkzaam geweest in diverse geledingen van de maatschappij. Beroepsmilitair, politieagent, managementfunctie in het onroerend goed en de laatste 15 jaar als zelfstandig ondernemer. Door deze achtergrond heb ik veel ervaring opgedaan hoe met mensen om te gaan en vanuit verschillende invalshoeken vraagstukken en problemen te bezien.

Sinds mijn pensionering vervul ik een aantal bestuursfuncties in het verenigingsleven, daarnaast ben ik sinds 2018 burgerlid voor de VVD van de Gemeenteraad Ridderkerk.

Ik ben politiek actief omdat ik het belangrijk vind een bijdrage te leveren aan een leefbare samenleving in Ridderkerk. Een leefbare samenleving waarbij onderlinge verbinding op basis van een liberale grondslag voorop staat.

Neem contact op!

vincent.vanderhave@vvd-ridderkerk.nl