Agenten & handhavers, bedankt voor jullie inzet!

Op 28 januari jl. heeft de VVD Ridderkerk de ‘Ridderkerkse’  agenten en handhavers een klein presentje overhandigd. Hiermee willen wij wederom onze waardering uitspreken voor hun onophoudelijke inzet in en voor de Gemeente Ridderkerk. Ons standpunt blijft helder: Geweld tegen politiemensen en andere handhavers is onacceptabel en dit moet voor iedereen duidelijk zijn! Wij moeten juist respect voor hen hebben. In deze moeilijke tijd zetten zij zich dagelijks in om ons te beschermen. De gebeurtenissen van de afgelopen week in verschillende gemeentes laten zien dat het respect en de waardering bij een heel kleine minderheid is verdwenen. De VVD Ridderkerk wil daarom laten zien dat wij hun werk zeer waarderen. In deze tijd kan het een ondankbare taak zijn om te zorgen voor onze veiligheid, maar wij als Ridderkerkse inwoners kunnen daar een steentje aan bijdragen door hen in elk geval respectvol te behandelen.