Inrichting uitbreiding begraafplaats Vredehof

De in de prognose opgenomen tabel die onderdeel is van dit raadsvoorstel heeft de VVD Ridderkerk aan het twijfelen gebracht of het noodzakelijk is om nu met de inrichting van de uitbreiding van begraafplaats Vredehof te beginnen. Een investeringsbudget van 1,8 miljoen euro is tenslotte een fiks bedrag. Naar aanleiding van de door ons gestelde vragen aan de wethouder in de afgelopen commissievergadering blijkt de prognose inderdaad niet te kloppen, omdat met een aantal zaken in deze prognose geen rekening is gehouden. Door de ontvangen antwoorden op onze vragen hebben we inzicht gekregen in de ontbrekende gegevens. Op basis van deze aanvullende gegevens gaat de VVD Ridderkerk akkoord met het voorliggende raadsvoorstel.