Afscheid Ilse Verdiesen

Tijdens de begrotingsraad van 4 november hebben we afscheid genomen van Ilse Verdiesen als lid van de Ridderkerkse gemeenteraad. Halverwege november verhuisd Ilse naar de Krimpenerwaard verhuizen. Ilse verteld daarover: ‘Mijn paarden zijn mijn grote hobby. Door dichterbij stal te gaan wonen kan ik na mijn werk meer tijd aan mijn hobby besteden en dat is de reden voor mijn verhuizing’. ‘Ik heb de afgelopen twee jaar met veel plezier de inwoners van Ridderkerk vertegenwoordigd’ vervolgt Ilse, ‘en ik vind het jammer dat ik mijn termijn niet kan afmaken, maar met Michel Borst staat een goede opvolger voor mij klaar’.

Wij willen Ilse heel erg bedanken voor haar inzet en bijdrage aan de gemeenteraad en onze fractie. Burgemeester Anny Attema sprak Ilse tijdens de raadsvergadering toe. Bekijk hieronder de toespraak van de burgemeester. Michel Borst zal Ilse opvolgen als raadslid en wordt in de raadsvergadering van 25 november geïnstalleerd.

Bekijk de toespraak van de burgemeester hier.