Maak kennis met Marius van der Valk!

Met de verkiezingen voor de deur, stellen wij aan u voor: Marius van der Valk! Hij is met zijn 77 jaar de meest levenservaren VVD'er in onze fractie.
In zijn werkzame leven was Marius directielid in de levensmiddelen branche voor 3 grote landelijke organisaties, en heeft hij een aantal jaren als zelfstandig ondernemer adviezen gegeven. Marius weet alles van de politieke hoed en rand, want hij was eerder 8 jaar raadslid en fractievoorzitter van de VVD in de gemeente Papendrecht. Hij vindt Ridderkerk een plezierige gemeente om in te wonen, en vindt het belangrijk dat we goed luisteren naar wat de inwoners willen. Zo kunnen we een positieve bijdrage leveren en samen dingen doen die goed zijn voor Ridderkerk. Daarbij moeten we wel realistisch blijven en opletten dat we kunnen waarmaken wat we willen.

Bekijk het filmpje van Marius hier!

Wilt u ook net als Marius een verantwoordelijk en realistische bestuur, stem dan VVD Ridderkerk op 14, 15 of 16 maart!