Ad Los wil bouwen met VVD Ridderkerk

De oprichter van Leefbaar Ridderkerk en EVR, Ad Los, maakt een historische overstap. In een advertentie in de Combinatie laat hij weten dat hij de toekomst van Ridderkerk het best in de handen ziet van de VVD Ridderkerk. Ad Los staat samen met onze lijststrekker Edward Piena op de foto waarin beiden bezig zijn met het bouwen van nieuwe woningen in Ridderkerk.

Want ondertussen blijft de vraag naar woningen in Ridderkerk toenemen. Daarom moeten er nog meer geschikte woningen bij worden gebouwd. Dat vraagt erom dat we zuinig, efficiƫnt en creatief gebruik maken van de ruimte die we hebben, en dan is nieuwbouw alleen niet genoeg. We kunnen wijken opnieuw inrichten, meer woningen stapelen en leegstaande kantoren en winkels ombouwen naar woningen.

Dat is een hele uitdaging. Wij zijn daarom blij verrast dat Ad Los, een grote naam uit de Ridderkerkse politiek, vertrouwen heeft in de VVD Ridderkerk. Wij hopen dat de inwoners van Ridderkerk, net als Ad Los, met ons mee willen bouwen aan meer woningen en een toekomstbestendig Ridderkerk.

Wil je meer weten over onze plannen voor het bouwen van woningen? Bekijk dan deze video, daarin leggen we je het allemaal uit!