De Rijnsingel moet op de schop!

Een herstructurering van de hele Rijnsingel vindt de VVD Ridderkerk een goed idee. Deze zomer hebben VVD-raadslid Michel Borst VVD-burgerlid Paul Bakker vragen gesteld over de herinrichting van de Rijnsingel in Bolnes. Uit de antwoorden blijkt dat wat losse maatregelen niet voldoende gaan zijn om de weg veilig te houden en de doorstroming te verbeteren. Een herinrichting van de hele straat is nodig om de leefbaarheid, doorstroming en veiligheid te waarborgen.

We vragen ons nog wel af wat het college gaat doen met de te bouwen woningen in en rondom Bolnes. Gaan die gewoon door of pakken we eerst de Rijnsingel aan voordat we verder gaan met bouwen?

Laten we in ieder geval snel stappen zetten om de Rijnsingel toekomstbestendig te maken!

Wil je meer weten? Lees dan ook het artikel in het Ridderkerks Dagblad.