Feestelijk afscheid en enthousiaste verwelkoming: nieuwe generatie VVD Ridderkerk staat klaar

Met genoegen kijken wij terug op de recente vergadering van de gemeenteraad, die op donderdag 15 februari plaatsvond en een bijzonder VVD randje had. Tijdens deze bijeenkomst namen we afscheid van ons gewaardeerde VVD Raadslid Linda Klaver.

Linda heeft enkele weken geleden per direct haar werkzaamheden neergelegd vanwege mogelijke belangenverstrengeling met haar zakelijke activiteiten. Gisteren werd zij toegesproken door de burgemeester, die zijn dank uitsprak voor haar toewijding en inzet. Linda ontving een welverdiende bos bloemen en een kunstwerk en kreeg de gelegenheid om voor de laatste keer het woord te voeren, waarbij zij afscheid nam van de raad, haar fractieleden en alle kiezers die op haar hebben gestemd.

Het was een moment van warme gevoelens en oprechte dankbaarheid voor Linda's steun, harde werk en onuitputtelijke inzet gedurende haar tijd als raadslid. We kijken met waardering terug op haar bijdrage aan de VVD Ridderkerk en wensen haar het allerbeste met haar (toekomstige) bezigheden.

Tegelijkertijd verwelkomden we met enthousiasme Timo Ringlever, die het stokje van Linda overneemt als nieuw VVD Raadslid. In de raadsvergadering werd Timo officieel benoemd, nadat hij door de gemeenteraad werd goedgekeurd en de belofte aflegde. De burgemeester sprak hem toe en ook Timo ontving een bos bloemen als blijk van waardering.

Wat deze wisseling extra bijzonder maakt, is dat zowel Michel Borst als Timo Ringlever, beiden 26 jaar oud, nu samen de tweekoppige VVD-fractie vormen. Zo’n jonge fractie is uniek en wij kijken feestelijk uit naar de nieuwe dynamiek en frisse energie die zij met zich meebrengen.

Wij hebben het volste vertrouwen in de leiding van Michel, met Timo aan zijn zijde en zijn ervan overtuigd dat het raadswerk bij hen in goede handen is. Samen gaan wij verder bouwen aan een sterke en betrokken Ridderkerk, waarin iedereen zich thuis voelt.