De beste wensen voor 2024!

We zijn trots op 2023, en kijken graag vooruit naar 2024! Laat het nieuwe jaar maar komen ...

2023 zit er weer op!

We hebben veel meegemaakt, nieuwe mensen ontmoet en hard gewerkt. We zijn trots op wat we hebben gedaan het afgelopen jaar. Hier zijn vier hoogtepunten!

Door onze motie verhuist de muziekschool naar het nieuwe COM-gebouw: De Loods, de Gooth en RTV-Ridderkerk gaan met de muziekschool een plek maken waar jong en oud elkaar ontmoeten, zich vermaken en ontwikkelen.

Met onze inzet wordt er eindelijk onderzoek gedaan om het voor Ridderkerks mogelijk te maken hun elektrische auto op te laden met eigen stroom.

We hebben ons hard gemaakt voor realistische participatie met impact: Daarom komt er één duidelijke vindplaats voor actuele informatie op één duidelijke plek zodat iedereen op het netvlies kan hebben waar in het participatieproces we zitten.

Daar waar het schuurt zijn we het gesprek aangegaan: over barmhartigheid voor vluchtelingen die broodnodig is maar niet oneindig en over tolerantie van mensen die net even anders zijn dan wijzelf.

Ook in 2024 gaan we niet stilzitten, en willen we onder andere aan de slag met woningbouw op de plek van de Huishoudschool. We gaan het Integraal Veiligheidsplan verder invullen en we werken mee aan realistische en duidelijke participatie. We blijven ons hardmaken voor een toekomstbestendig Ridderkerk op basis van verantwoordelijkheid, vrijheid en gelijkwaardigheid. Er is genoeg te doen!

We wensen iedereen een fijne en veilige jaarwisseling en een gezond 2024 toe. Tot volgend jaar!